Mzdová agenda

Mzdová legislativa České republiky opravdu není nic jednoduchého a ve spleti novel a změn se jen těžko orientuje. Na to, aby mzdy a personalistika  Vašich zaměstnanců byla zpracována opravdu kvalitně, by jste potřebovali přinejmenším mzdovou účetní, právníka a kvalitní software. O ostatních režijních nákladech s tím spojených ani nemluvě. Kromě toho by se ve Vašem  kalendáři  musely neustále objevovat zákonné termíny, ve kterých by jste museli jednotlivé povinnosti v rámci mezd a personalistiky splnit. Tyto termíny jsou závazné a jejich nesplnění by mohlo mít za důsledek sankce ze strany správy sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťoven, finančního úřadu a pod. Aktuálně připravujeme balíčky pro správu GDPR.

Základní objem zpracování mezd zahrnuje:

  • zpracování a výpočet měsíční mzdy
  • evidence mzdových listů, evidenčních listů důchodového pojištění
  • výplatní pásky
  • vyhotovení příkazů k úhradě
  • přihlášení a odhlášení zaměstnanců
  • zajištění administrativy týkající se zaměstnanců
  • vypracování měsíčních přehledů pro OSSZ a ZP
  • roční zúčtování daní
  • vystavení potvrzení o zdanitelných příjmech, potvrzení pro půjčky, zápočtové listy aj.
  • osobní evidence
  • příprava na archivaci
  • komunikace s úřady
  • zastupování při kontrolách
  • dohody o provedení práce, dohody o pracovní činnosti
  • vyúčtování daní ze závislé činnosti a srážkové daně
  • personální agenda (pracovní smlouvy a smlouvy konané mimo pracovní poměr)

Pro více informací využijte náš poptávkový formulář.