Mzdová legislativa České republiky opravdu není nic jednoduchého a ve spleti novel a změn se jen těžko orientuje. Na to, aby mzdy a personalistika Vašich zaměstnanců byla zpracována opravdu kvalitně, by jste potřebovali přinejmenším mzdovou účetní, právníka a kvalitní software. O ostatních režijních nákladech s tím spojených ani nemluvě. Kromě toho by se ve Vašem kalendáři musely neustále objevovat zákonné termíny, ve kterých by jste museli jednotlivé povinnosti v rámci mezd a personalistiky splnit. Tyto termíny jsou závazné a jejich nesplnění by mohlo mít za důsledek sankce ze strany správy sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťoven, finančního úřadu a pod. Aktuálně připravujeme balíčky pro správu GDPR.
Základní objem zpracování mezd zahrnuje:
- zpracování a výpočet měsíční mzdy
- evidence mzdových listů, evidenčních listů důchodového pojištění
- výplatní pásky
- vyhotovení příkazů k úhradě
- přihlášení a odhlášení zaměstnanců
- zajištění administrativy týkající se zaměstnanců
- vypracování měsíčních přehledů pro OSSZ a ZP
- roční zúčtování daní
- vystavení potvrzení o zdanitelných příjmech, potvrzení pro půjčky, zápočtové listy aj.
- osobní evidence
- příprava na archivaci
- komunikace s úřady
- zastupování při kontrolách
- dohody o provedení práce, dohody o pracovní činnosti
- vyúčtování daní ze závislé činnosti a srážkové daně
- personální agenda (pracovní smlouvy a smlouvy konané mimo pracovní poměr)
základní cena za jednoho zaměstnance DPP 150,-Kč, DPČ a PS 250,- Kč, cena je včetně nezbytné administrativy (přihlášky, odhlášky, ELDP a pod.)
Pro více informací využijte náš poptávkový formulář.